2010年8月20日 星期五

【荷蘭】Bye Bye Holland

Thanks for all fantastic Scoutcentrum Buitenzorg staffs orginized an excellent party to say goodbye to me tonight, especially for my last night in Holland! Also, I enjoy a lot in typical dutch games, drinks and food! I like the gift you sent. There are amount of nice photos about Holland in English version.

今晚真是驚喜!
大家已經準備好辦一個告別party,只有我不知道!來了很多campstaff是我這期間合作過的!很棒的一個夜晚,天氣很好,星空.月光,荷蘭的最後一晚,歐洲的最後一晚! 真的!荷蘭人比美國人優,高大 友善 帥氣 語言通! 且食物只讓我胖了1.5公斤,我想很重要的原因是我去了德國九天有讓我變瘦一點點! 今天晚上是我在歐洲的最後一瓶啤酒嗎?

沒有留言:

張貼留言